Prekių katalogas

Panasonic garantinės sąlygos

  1. Gamintojas garantuoja nepriekaištingą savo gaminių kokybę. Garantiniu laikotarpiu nemokamai pašalina gedimus, atsiradusius dėl gamintojo kaltės.
    Garantija suteikiama tik tuo atveju, jeigu įrenginio montavimo, paleidimo - derinimo darbus atliko Panasonic įgaliota įmonė, vadovaudamasi nustatytais reikalavimais. Garantinius techninio aptarnavimo darbus turi teisę atlikti tik specialiai Panasonic įmonėje apmokyti ir atestuoti techninės tarnybos darbuotojai.

  2. Šilumos siurbliams, talpoms, automatinio valdymo ir reguliavimo įtaisams bei kitiems Panasonic įtaisams suteikiamas 24 mėnesių garantinis laikotarpis (šilumos siurblio kompresoriui 60 mėnesių), su sąlyga, kad po kiekvieno šildymo sezono yra atliktas įrangos techninis aptarnavimas, kuris nėra garantinio aptarnavimo dalis (garantinė prievolė) ir kurį ĮMONĖ atlieka VARTOTOJUI pagal nustatytus įkainius. Tuo tikslu Panasonic rekomenduoja pasirašyti aptarnavimo sutartį su įgaliotomis įmonėmis. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos įrenginio paleidimo dienos, bet ne vėliau kaip po trijų mėnesių nuo įrenginio pirkimo dienos. Jei įrenginys paleistas (t.y. atiduotas eksploatuoti VARTOTOJUI) vėliau negu po 3 mėn. nuo jo pirkimo datos, tai garantijos terminas atitinkamai trumpinamas tokiu terminu, kuris praėjo po 3 mėn. nuo pirkimo iki įrenginių paleidimo datos.
     
  3. Papildomos garantijos galiojimo terminas nepratęsiamas ir neatnaujinamas.
     
  4. Prašymas atlikti techninį aptarnavimą ir remontą garantinio laikotarpio metu gali būti pateiktas Panasonic įgaliotai įmonei, kuri atliko įrenginio montavimo ir / arba paleidimo ir derinimo darbus. Šiuo atveju galutinis vartotojas privalo pateikti užpildytą garantinį taloną.
     
  5. Garantija netaikoma visiems defektams ir gedimams, kuriuos sukėlė:
    • netinkama suskystintų dujų, skystojo kuro ir jo pėdsakų kokybė, neteisingas kuro tiekimo vamzdyno įrengimas;
    • netinkamas dujų slėgis, kurio dydžiai neatitinka techninėje dokumentacijoje nurodytų reikšmių;
    • atmosferos, chemijos ir elektros veiksniai ( pvz., elektros srovės įtampos svyravimai);
    • klaidos projektuojant ir statant pastatus bei įrengimus;
    • korozija (jeigu jos kilimo priežasčių neįmanoma paaiškinti jau egzistuojančiu defektu, už kurį būtų atsakinga įrengimus sumontavusi firma);
    • natūralus tam tikrų detalių susidėvėjimas, pvz., purkštukas, užkūrimo elektrodai;
    • netinkamas įrengimų aptarnavimas ar neprofesionalus elgesys su jais;
    • neteisingas katilinės oro tiekimo ir dūmtakio instaliacijų įrengimas arba jų gedimai;
    • nešvarumai katilinėje , dulkės, aerozoliai, agresyvi cheminė aplinka ir t.t.;
    • netinkama termofikacinio vandens šildymo sistema ir armatūra.
       
  6. Garantija netaikoma dužioms detalėms, pvz., iš stiklo arba plastiko, įvairioms lemputėms ir pan. Garantiniu laikotarpiu sugedusios detalės remontuojamos arba keičiamos naujomis. Pakeistos sugedusios detalės tampa firmos nuosavybe.

 

Panasonic serviso tarnybos:

Serviso tarnybos >>>